نقل قول از مادرشهید:احسان همیشه میرفت جلوی عکس عموی شهیدش و میگفت: دعا کن مثل تو پهلویم برود. بعد میرفت جلوی عکس داییاش و میگفت: دعا کن من مثل تو زبان روزه شهید شوم. بدنمم هم بسوزه آخرش هم مثل دا
برچسبهای مرتبط:
هنوز هیچ گفتگویی شکل نگرفته است.
اولین نفری باشید که دیدگاهش را ثبت میکند.

